القائمة الرئيسية

الصفحات

كليب ليجي سي ثرثرة يتخطى حاجز الـ1 مليون مشاهدة خلال 6 أيام

كليب ليجي سي ثرثرة يتخطى حاجز الـ1 مليون مشاهدة خلال 6 أيام.

تقول كلمات الأغنية: "ما ترجعنيش 2015 no more.. ماكنتش بلبس Nike كنت لسا بلبس Polo.. عشنها مش عشاني هي كانت بتحبهم

كان نفسي اعمل فلوس كتير وما عرفش اعدهم".

قضيت 2017 على جروب واتس آب.. كان وقتها بيني وما بيني Gap.. وقتها ما كنش في أي Plans.. ماكنش في غير بفة وخمسة ستة Fans.. نانل لإنزاجي وزيزو وابو الليل في بيلي.. كاتب حاجة جامدة فشخ هسمعها لجيمي.. عندي حاسة تامنة.. بس مش بفتري..

كان في طموح حتى لو جيبنا ما فيهوش جنيه".

وانا كان نفسي ابقي Timmy Timmy Turner.. دهب والماظ لا لا لا مافيش سيلفر.. لو عالنفس فطولو مش بيخلص.. تيجي نجيبها لما نأب ونغطس.. بالزورو ومايكه ولابه فقط.. كلام دا طاير من طنطا للمجر".

Front-End developer ... مدون حر و مسوق ، لدي العديد من الخبرات المكتسبة البسيطة في مجالات متنوعة ، أسعى لمشاركتها بشكل راقي من خلال تلك المقالات عبر منصة أتعلم ويب كذلك الاستفادة من خبراتكم ، بهدف الرقي بالويب العربي .

تعليقات